like meg follow

twitter stream

ha szeretnél írni...

ha úgy gondolod : pföff, ilyent én is tudok írni, akkor rajta, küldd el levélben erre az e-mail címre: filmhuszar@gmail.com

DVD ajánló: A Föld inváziója - Csata: Los Angeles (2011)

filmhuszar 2011.06.03. 21:21

Talán ez volt az év első olyan filmje, amit anno nagyon vártam, hiszen a trailertől és a poszterektől csorgott a nyálam. Mindent jól összevágtak, az idegenek érkezését, a harcot, űrhajókat, és a szomorú robotzene is nagyon feelinges bemutatót eredményezett. Akár egy kis költségvetésű Függetlenség napja is lehetett volna. De a végeredmény egy akkora csalódás lett, hogy DVD-n nem bírnám végignézni megint. Már maga a magyarra fordított filmcím is enyhe WTF érzést váltott ki. Csata Los Angeles? Miért nem Los Angeles-i csata, vagy Csata Los Angeles-ért, de nem.

MIÉRT LETT EKKORA CSALÓDÁS?

Nos, lehet, hogy nem érezném rossznak a filmet, ha nem valami másra számítottam volna. Én egy jó  kis sci-fit vártam, ehelyett kaptam egy esztelenül mindenre lövöldözős, egymással ordibálós, és csöpögős lélekbeöntésekkel teletűzdelt katonadrámát. Az idegenek szinte csak másodrendű szerepet kaptak, azt sem tudjuk mi lett a csata vége, hiszen csak úgy vége lesz a filmnek. Az legalább tudjuk miért jöttek: kolonizálni akarják a Földet, kellenek nekik a nyersanyagaink. Meglepődött valaki ezen? Az érkezésük, az idegenek és a speciális effektek legalább rendesen voltak kivitelezve. Azt még mindig nem értem, hogy mi a bánatért kell kisgyereket berakni ilyen akciófilmbe? Azért hogy az állandó nyavalygásukkal, hisztijükkel taccsra vágják az amúgy is harmatos filmet? Nos, jelentem, sikerült! A szereplőgárdát viszont jól összeválogatták: A kivénhedt katonát, Aaron Eckhardt, a tejfeles szájú hadnagyot a Tranforsmers 2-ben megismert rohadtul idegesítő Ramon Rodriguez alakítja, és persze nem hiányozhat a dögös katona csajszi sem, Michelle Rodriguez, aki az Avatarból lehet ismerős.

Hát nagyon nem voltam elragadtatva ettől a filmtől, és a világhálón lévő többi kritika sem éppen magasztalja az egekbe. A rendezők a premier előtt meglegyintették, hogy sanszos egy amolyan folytatásféleség, ami egy másik város harcát mutatná be. Ebből valószínűleg nem lesz semmi. Az olvasónak azt ajánlanám, hogyha otthon szeretné megnézni, akkor inkább kölcsönözze ki egy DVD tékából, pénzt nem érdemes adni ezért a filmért.

filmhuszar: 5/10
imdb: 6/10
rottentomatoes: 35%

Címkék: film 5csillag dvd ajánló battle los angeles

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmhuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr602948142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása